Medicale

4 comentarii

  1. Decembrie 6, 2009 la 12:52 pm

    – Doctorul meu a insistat sa ma vedeti, spune Bula psihiatrului. Dumnezeu stie de ce! Sunt fericit in casatorie, sigur pe meserie, am multi prieteni, n-am necazuri…
    – Hm! zice psihiatrul luand o reteta. Si de mult sunteti asa?…

  2. Decembrie 6, 2009 la 12:52 pm

    Intr-un spital de nebuni doctorul intra in prima sala si ii vede pe pacienti cum stau atarnati pe pereti.
    – Ma’, da’ voi ce faceti de stati atarnati de pereti?
    – Pai, noi suntem frunze in pomi!
    Enervat, doctorul urla la ei:
    – Mai, prostilor, e toamna! Frunzele au cazut!…
    Toti nebunii s-au dat jos de pe pereti.
    In al doilea salon, aceeasi problema…
    – Mai! E toamna si toate frunzele au cazut!
    Toti nebunii s-au dat jos de pe pereti.
    In al treilea salon :
    – Mai si voi stati atarnati de pereti? Nu stiti ca e toamna si frunzele au cazut?
    – Eeeeeeee, fraiere!… Nu vezi ca noi suntem conifere?!?…

  3. Decembrie 6, 2009 la 1:09 pm

    Un batran, slab, abia tinandu-se pe picioare, intra in cabinetul medicului de familie si-i zice acestuia:
    – Domn’ doctor, va rog frumos sa-mi dati o injectie cu virusul HIV!
    – Mai omule, ai innebunit?!?… Ce-ti veni?!?… Cine ti-a spus dumitale despre asa ceva?!?…
    – Nimeni, domn’ doctor!… Tocmai am citit undeva ca -datorita progreselor din medicina- dupa ce ai contactat HIV, ai sanse mari sa mai traiesti inca circa 8 ani!!…

  4. Decembrie 6, 2009 la 1:15 pm

    – Ei, ati ascultat sfatul meu, sa dormiti cat mai mult cu fereastra deschisa?
    – Da, domnule doctor, asa am facut.
    – Si nu v-a disparut bronsita?
    – Bronsita, nu. În schimb, mi-au disparut televizorul, doua tablouri si telefonul mobil.


Lasă un răspuns

